محل تبلیغات شما

اینستاگرام یکی از محبوب ترین و اثر گذار ترین شبکه های اجتماعی در سراسر دنیا است. از بزرگترین سلبریتی ها، فوتبالیست ها و هنرپیشه های مطرح سینما تا تمداران بزرگ اقصی نقاط جهان در این شبکه ی اجتماعی عضو هستند. ایران نیز سهم بزرگی از نظر کاربر فعال در این شبکه را داراست.
امروزه با توجه به فراگیری این شبکه اجتماعی، بسیاری از کسب و کارهای دیجیتال به ارائه خدمات و فروش محصولات خود در اینستاگرام می پردازند. راه اندازی کسب و کار در حوزه ی دیجیتال به خصوص در شبکه ی اجتماعی اینستاگرام مستم رعایت اصولی در جهت بهبود بازدهی صفحه شما است. یک صفحه اینستاگرامی تجاری برای برخورداری از بازخورد مناسب و پول ساز بودن در وهله اول باید دارای اعتبار ظاهری باشد. مثل قدیمی "عقل مردم به چشمشونه" رو هممون شنیدیم، این مثلن بر خلاف تعبیر بدی که دارد متاسفانه حقیقت محض است. در یک صفحه اینستاگرامی تجاری مهم ترین شاخصه های ظاهری که مخاطب در اولین نگاه به آن ها بر می خورد عبارت است است : میزان فالوور و یا دنبال کننده پیج، وضعیت ظاهری پست ها، بیو و از این قبیل آیتم ها. یک مخاطب باهوش و با دقت یا در واقع مشتری کسب و کار شما که قرار است صفحه تجاری شما را دنبال کند در نگاهی ریزبینانه تر به مواردی از قبیل تعامل پیج شما در اینستاگرام توجه می کند. میزان بازدید ویدیو ها، لایک پست ها و عکس ها و میزان کامنت ها در اعتبار بخشی به پیج شما بسیار موثر هستند. با رعایت نکاتی شما می توانید افزایش لایک ، افزایش کامنت ، افزایش ویو و بازدید ویدیو ها ، قرار گیری پست های شما در اکسپلور و در کل بالا بردن تعامل پیج شما در اینستاگرام را به راحتی بدست آورید. یکی از موثر ترین تکنیک ها در افزایش ویو اینستاگرام استفاده از هشتگ مناسب و کافی برای پست هاست. می دانید در اقدام نسبتا جدید اینستاگرام امکان فالو کردن هشتگ ها هم فراهم شده است.
چگونگی هشتگ گذاری مناسب
استفاده از هشتگ به شما کمک می کند تا مطالب مورد نظرتان را علاوه بر مخاطبانی که شما را دنبال می کنند با دیگر افرادی که حتی در صفحه شما نیستند به اشتراک بگذارید و دری باشد برای ورود دنبال کننده جدید و بالا بردن فالوور پیجتان. استفاده از هشتگ باعث می شود پست های شما به صورت خودکار در یک طبقه بندی مناسب برای همه  مخاطبان اینستاگرام قرار گیرد و دسترسی خیلی راحت تری داشته باشد. در بررسی های انجام شده مشاهده شده است که تعامل در پست هایی که دارای هشتگ مناسب هستند بسیار بالاتر از پست های بدون هشتگ هستند.
برای افزایش بازدید اینستاگرام در استفاده از هشتگ مناسب نکاتی را باید همواره رعایت کنید.
از هشتگ های پرمخاطب استفاده کنید.
برای این که بفهمید در اینستاگرام کدام هشتگ پرمخاطب است می توانید در قسمت سرچ هشتگ تعداد فالو کنندگان هشتگ ها رو مشاهده کنید. همچنین وقتی هشتگی را مد نظر دارید با تایپ قسمتی از آن در کپشن پست مورد نظر می توانید محبوب ترین ها را در پیشنهادات خود اینستاگرام ملاحظه کنید.
از هشتگ های مناسب استفاده کنید.
سعی کنید از هشتگ های خیلی طولانی استفاده نکنید چرا که این کار به زیبایی کپشن لطمه می زند. برای استفاده از هشتگ های چند جزئی از آندرلاین استفاده کنید. توجه داشته باشید که تعداد زیاد هشتگ هم به زیبایی بصری پیج شما لطمه می زند.  البته ناگفته نماند که شما برای هر پست خود به میزان 30 و برای هر استوری مجاز به استفاده تا حداکثر 10 هشتگ هستید.
هشتگ ها را متناسب با حوزه شغلی خود بزنید.
ببینید حوزه کاری تان در چه زمینه ای است و هشتگ مناسب را متناسب با آن و محتوای هر پست انتخاب کنید. برای انتخاب هشتگ مناسب می توانید از صفحه رقبای خود هم ایده بگیرید.
هشتگ های خود را بسنجید.
اگر صفحه های خود را به حالت بیزنس تغییر داده اید می توانید آمار بازدید آن را به تفکیک راه ورودی مخاطب به پیجتان بسنجید. شما با آزمون و خطا می توانید بفهمید که استفاده از کدام هشتگ ها بیشتری بازدهی را برای پست هایتان داشته اند. بدون در نظر گرفتن زمان انتشار پست فقط با تغییرات هشتگ ها و مقایسه هر پست با پست دیگر به این موضوع واقف خواهید شد که کدام هشتگ مناسب است.
برند خود را هشتگ کنید.
سعی کنید برای خود برندی را به صورت هشتگ در تمامی پست ها استفاده کنید. این کار به برند سازی مجموعه شما اعتبار می بخشد و هم چنین آرشیو خوبی از پست هایتان در اختیار قرار می دهد. نامی مناسب برای این هشتگ در نظر بگیرید.
هشتگ اضافی.
می توانید هشتگ های اضافی را در کامنت اول پست خود نیز قرار دهید.
هشتگ مکان
بازار هدف خود را شناسایی کنید. شما می توانید از محل ارائه خدمات خود نیز هشتگ بزنید.

ساختمان تجاری اداری رز میرداماد

برج بین المللی تهران

ساختمان بام نیلوفر

هشتگ ,پست ,ها ,های ,استفاده ,اینستاگرام ,از هشتگ ,می توانید ,هشتگ های ,هشتگ مناسب ,هشتگ ها ,صفحه اینستاگرامی تجاری

مشخصات

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

سؤال از ناگفته ها گل لبخند وبلاگ نرم افزار برنامه حسابداری آسمان کتابخانه مرکزی دارالعلوم زاهدان marasswasscycl ocurgalsei taulordmemad صفحه ی وب " هادی شریعتی" teminopa الکترونیک